Autor Wiadomość
Grzegorz1295
PostWysłany: Sob 23:37, 17 Lis 2007    Temat postu:

dobra dobra już koniec bo nie chce dostać warna Very HappyVery Happy
Marcinq95
PostWysłany: Sob 21:36, 17 Lis 2007    Temat postu:

Bo warna zarobisz q ?
Grzegorz1295
PostWysłany: Pią 18:22, 16 Lis 2007    Temat postu:

a nobo co hehe RazzRazz
Marcinq95
PostWysłany: Pią 17:28, 16 Lis 2007    Temat postu:

to lepiej mnie nie wqrzaj q?
Grzegorz1295
PostWysłany: Śro 15:10, 14 Lis 2007    Temat postu:

a tak żeby cię wkurzyć heheheheh SmileSmileSmileSmile
Marcinq95
PostWysłany: Śro 15:03, 14 Lis 2007    Temat postu:

No więc co gadasz?
Grzegorz1295
PostWysłany: Pon 21:56, 12 Lis 2007    Temat postu:

no też mogą być SmileSmileSmile
Marcinq95
PostWysłany: Nie 20:05, 11 Lis 2007    Temat postu:

No tak ale chłopie g 320 kontra Sprinter g z tyłu(ten starszy)
Grzegorz1295
PostWysłany: Sob 14:20, 10 Lis 2007    Temat postu:

ale ja tak nie lubię jak ty ja wole audi,honda,bmw itp.SmileSmile:)ale mesie też są dobre ale osobowe SmileSmileSmile
Marcinq95
PostWysłany: Czw 23:38, 08 Lis 2007    Temat postu:

Ale idiota Mclarena SLR każdy prawie lubi
Grzegorz1295
PostWysłany: Śro 22:22, 07 Lis 2007    Temat postu:

korek czy ci sie nudzi ty masz brzika na punkcie mercedesa pozdro:)SmileRazzRazzSmile):
Marcinq95
PostWysłany: Śro 19:27, 07 Lis 2007    Temat postu:

no więc co bez sera gadasz;P??
Dareq95
PostWysłany: Śro 19:14, 07 Lis 2007    Temat postu:

Marcinq95 napisał:
No właśnie wiem bo to mówię;D


No ja wiem że ty wiesz, że ty to mówisz. Mr. Green
Marcinq95
PostWysłany: Śro 18:19, 07 Lis 2007    Temat postu:

No właśnie wiem bo to mówię;D
Dareq95
PostWysłany: Śro 15:59, 07 Lis 2007    Temat postu:

Marcinq95 napisał:
No tak ale to byłoby bez sera;/


No wiesz wiadomo
Marcinq95
PostWysłany: Śro 15:25, 07 Lis 2007    Temat postu:

No tak ale to byłoby bez sera;/
Dareq95
PostWysłany: Śro 13:20, 07 Lis 2007    Temat postu:

ja ci moge zabrać nadwyżkę postów admin wszystko może
Marcinq95
PostWysłany: Śro 13:19, 07 Lis 2007    Temat postu:

Tak i tak miałbym więcej;P
Dareq95
PostWysłany: Śro 13:16, 07 Lis 2007    Temat postu:

Marcinq95 napisał:
Ale na wszelki wypadek to zrobiłem


Tak akurat standardowy sposób na zarobiania postów...
Marcinq95
PostWysłany: Pon 20:58, 05 Lis 2007    Temat postu:

Ale na wszelki wypadek to zrobiłem
Dareq95
PostWysłany: Pon 20:40, 05 Lis 2007    Temat postu:

Marcinq95 napisał:
Wiem ale tak zrobiłęm żeby mi nie wyskoczył error że post jest za długi albo coś takiego


Nie ma tutaj takiego czegoś jak error że post jest za długi sam pisałem skrypt żeby tego nie było.
Marcinq95
PostWysłany: Nie 16:39, 04 Lis 2007    Temat postu:

Wiem ale tak zrobiłęm żeby mi nie wyskoczył error że post jest za długi albo coś takiego
Dareq95
PostWysłany: Nie 16:25, 04 Lis 2007    Temat postu:

Wiesz ja coś pisałem o postach pisanych pod rząd, ale pozatym fajny McLaren.
Marcinq95
PostWysłany: Nie 15:59, 04 Lis 2007    Temat postu:

Miłej lektury a tu przedstawiam parę zdjęć; http://img213.imageshack.us/my.php?image=slrtechnicaldatadimensiei0.jpg
http://img207.imageshack.us/img207/511/slrtechnicaldatadimensimh6.jpg
http://img128.imageshack.us/img128/3872/slrtechnicaldatadimensioc1.jpg
http://img337.imageshack.us/my.php?image=2003mercedesslrmclarenacy5.jpg
http://img231.imageshack.us/my.php?image=mercedesslr722edition20kh1.jpg
http://img108.imageshack.us/my.php?image=mercedesslr722edition20bk7.jpg
http://img505.imageshack.us/my.php?image=96072006mercedesbenzslrew0.jpg
Marcinq95
PostWysłany: Nie 14:57, 04 Lis 2007    Temat postu:

2-strefowa klimatyzacja automatyczna z filtrem przeciwpyłowym, filtrem z aktywnym węglem i układem wykorzystania ciepła resztkowego silnika

Schowki w konsoli środkowej (2)

Adaptacyjne poduszki powietrzne przednie dla kierowcy i pasażera, wyzwalane dwustopniowo, poduszki typu Head/Thorax oraz poduszki chroniące kolana

Airbrake – hamulec aerodynamiczny (ruchomy statecznik tylny) zintegrowany z pokrywą bagażnika

SPEEDSHIFT AMG – 5-stopniowa automatyczna skrzynia biegów wyposażona w 3 programy ręcznego przełączania biegów

Sportowy układ wydechowy AMG z dwoma bocznymi rurami wydechowymi po każdej stronie

ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas nagłego hamowania

ASR – system zapobiegający poślizgowi kół napędowych

Podłokietnik zintegrowany w konsoli środkowej

Audio 30 APS – system nawigacyjny ze zintegrowanym radiem i odtwarzaczem płyt CD

Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie, asferyczne

Układ automatycznego rozpoznawania obecności fotelika dziecięcego na siedzeniu obok kierowcy (dla fotelików dziecięcych z transponderem dopuszczonych przez Mercedes-Benz)

Reflektory przeciwmgielne bi-ksenonowe z układem spryskiwaczy

Kierunkowskazy (LED) zintegrowane w lusterkach zewnętrznych

System dźwiękowy Bose®

BAS – asystent układu hamulcowego

C-BRAKE z 8-tłokowym zaciskiem hamulcowym na osi przedniej i 4-tłokowym zaciskiem hamulcowym na osi tylnej

Sportowe fotele kubełkowe z włókien węglowych, jednoczęściowe, regulowane elektrycznie, w indywidualnie dobranym rozmiarze

Dyfuzor zintegrowany ze zderzakiem tylnym

EDW – alarm antykradzieżowy z zabezpieczeniem przed odholowaniem oraz systemem zabezpieczenia wnętrza

ESP® - elektroniczny system stabilizujący jazdę

Elektryczne podnośniki szyb (2 szt.) z komfortowym sterowaniem i zabezpieczeniem przed zakleszczeniem

Napinacze pasów z ogranicznikami siły naprężenia dla kierowcy i pasażera

Obręcze kół ze stopu metali lekkich z 10 ramionami, z przodu 9,0 J x 18 z szerokimi oponami 245/40 R 18, z tyłu 11,5 J x 18 z szerokimi oponami 295/35 R 18

elektryczna regulacja kolumny kierownicy

Lakier metalizowany

Telefon Mercedes-Benz ze słuchawką w podłokietniku, zestawem głośnomówiącym i anteną

Sportowa kierownica wielofunkcyjna ze zintegrowanymi przyciskami zmiany biegów

Tapicerka ze skóry semianilinowej

Układ kontroli ciśnienia w oponach

Napis „SLR” na tyle, napisy „McLaren” na bokach błotników

Sensotronic Brake Control SBC™ - układ hamulcowy z elektrohydraulicznym systemem hamulcowym

TIREFIT – zestaw do naprawy opon z pompą elektryczną

Immobilizer elektroniczny z systemem zamykającym ELCODE, ze sterowaniem radiowym i na podczerwień oraz optycznym powiadamianiem o zamknięciu
Proszę uczynić swojego Mercedesa SLR Coupé niepowtarzalnym. Pomogą w tym Państwu nasze programy stylizacyjne. Program indywidualizacyjny SLR.UNLIMITED.Dimensions, w ramach oferty SLR.Customization, oferuje różnorodne możliwości wyposażenia zewnętrznej części nadwozia i wnętrza auta. Wśród nich lakiery i skóra w różnych kolorach.

Nadwozie SLR 722 Edition
SLR 722 to uosobienie symbiozy najnowocześniejszych technologii z historią. Moc silnika 478 kW (650 KM) oraz pakiet aerodynamiczny zapewniają większą siłę dociskającą przy mniejszym oporze powietrza. Umożliwia to osiąganie maksymalnej prędkości 337 km/h.

Szczegóły techniczne i wybór elementów wyposażenia nadwozia w skrócie:

Układ jezdny z wydajniejszymi hamulcami kół przednich: średnica tarcz 390 mm, tarcze perforowane (dotąd średnica 370 mm, tarcze bez otworów)

Zmniejszenie masy o 44 kg, m.in. poprzez zastosowanie lżejszych ozdobnych wykładzin podłogowych z włókien węglowych i zredukowanie ilości materiału izolacyjnego

Podwyższona moc silnika dzięki modyfikacji chłodnicy powietrza doładowującego oraz systemu sterowania silnika

Nowe zestrojenie amortyzatorów wraz z obniżeniem nadwozia o ok. 10 mm

Nowa charakterystyka kąta ustawienia hamulca aerodynamicznego AIRBRAKE

Zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne ze zmodyfikowanym rozdzielaczem powietrza oraz nowymi tylnymi spojlerami przy kołach

Przyciemnione światła tylne z szarymi modułami kierunkowskazów (szarość palladu). Trzecie światło hamowania i światła cofania pokryte szkłem dymnym

19-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich: kute obręcze aluminiowe

Lakier w krystalicznej szarości antymonu

Wyloty powietrza z czarną kratką w pokrywie silnika

Lakierowane na czerwono zaciski hamulcowe

Oprawy reflektorów w szarych oprawach (szarość palladu)

Napisy „722” na błotnikach, napisy „SLR” i „McLaren“ z tyłu
Nadwozie Mercedesa SLR 722 Edition pokryte jest lakierem w ekskluzywnym kolorze szarym (krystaliczna szarość anemonu) i wyposażone w charakterystyczne elementy, jak ozdobne włókna węglowe pokrywające rozdzielacz powietrza, spojler przy kole tylnym i dyfuzor tylny, a także przyciemnione światła tylne. Rozkoszą nie tylko dla oka jest obniżone o 10 mm nadwozie oraz nowo zaprojektowane, lżejsze obręcze kół ze stopu metali lekkich.

(SLR 722: zużycie paliwa, średnio: 14,5 l/100 km; emisja CO2, średnio: 348 g/km)*

*Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu.
Marcinq95
PostWysłany: Nie 14:55, 04 Lis 2007    Temat postu:

722 Edition
Liczba/układ cylindrów
8/V


Średnica/skok cylindra (mm)


97,0/92,0


Łączna pojemność skokowa (cm3)


5439


Moc nominalna (kW/KM przy 1/min) [1]


478/650/6500


Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) [1]


820/4000


Stopień sprężania


8,8


Przyspieszenie 0-100 km/h w sek.


3,6


Przyspieszenie 0-200 km/h w sek.


10,2


Przyspieszenie 0-300 km/h w sek.


28,0


Prędkość maksymalna ok. (km/h)


337


Ogumienie z przodu


255/35 R 19


Ogumienie z tyłu


295/30 R 19


Paliwo [2]


benzyna bezołowiowa 98


Zużycie paliwa (l/100 km) [3]





- miasto


20,9


- poza miastem


10,8


- średnio


14,5


Emisja CO2 średnio (g/km) [3]


348


Pojemność zbiornika paliwa (l)/w tym rezerwa ok.


97/10


Średnica zawracania (m)


12,2


Pojemność bagażnika maks. (l)


272


Pojemność pojemnika bagażowego z tyłu ok. (l)


40


Masa własna (kg) [4]


1724


Dopuszczalna masa całkowita (kg)


1940


SLR McLaren Coupé


Liczba/układ cylindrów


8/V


Średnica/skok cylindra (mm)


97,0/92,0


Łączna pojemność skokowa (cm3)


5439


Moc nominalna (kW/KM przy 1/min) [1]


460/626/6500


Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) [1]


780/3250-5000


Stopień sprężania


8,8


Przyspieszenie 0-100 km/h w sek.


3,8


Przyspieszenie 0-200 km/h w sek.


10,6


Przyspieszenie 0-300 km/h w sek.


28,8


Prędkość maksymalna ok. (km/h)


334


Ogumienie z przodu


245/40 R 18


Ogumienie z tyłu


295/35 R 18


Paliwo [2]


benzyna bezołowiowa 98


Zużycie paliwa (l/100 km) [3]





- miasto


20,9


- poza miastem


10,8


- średnio


14,5


Emisja CO2 średnio (g/km) [3]


348


Pojemność zbiornika paliwa (l)/w tym rezerwa ok.


97/10


Średnica zawracania (m)


12,2


Pojemność bagażnika maks. (l)


272


Pojemność pojemnika bagażowego z tyłu ok. (l)


40


Masa własna (kg) [4]


1768


Dopuszczalna masa całkowita (kg)


1940
Marcinq95
PostWysłany: Nie 14:54, 04 Lis 2007    Temat postu: McLaren SLR

Mercedes-Benz SLR McLaren Coupé
W latach 50-tych Mercedes-Benz stworzył legendę: Coupé SLR 300. Dziś ta legenda odżyła: nowy Mercedes SLR McLaren Coupé niezwykle mocno uosabia syntezę technologii i pasji.
Pasja i najwyższe osiągi tworzą jedność.
SLR Coupé – samochód sportowy najwyższej próby – połączył doświadczenie konstruktorów Mercedes-Benz i specjalistów McLaren w dziedzinie sportów motorowych. Jest doskonałym świadectwem naszej pasji tworzenia nowych wzorców w dziedzinie stylizacji, bezpieczeństwa i mocy; wzorców. Przykładem jest model specjalny SLR 722 Edition – hołd złożony SLR 300 i jej kierowcy, sir Sterlingowi Moss, który w roku 1955, z numerem startowym 722 pokonał legendarne „1000 mil” w rekordowym czasie. Zwiększona moc silnika, zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne i zmniejszona masa czynią model 722 Edition jeszcze bardziej sportowym pod względem przyspieszenia, prędkości maksymalnej i właściwości jezdnych, a liczne elementy stylizacyjne nadwozia i wnętrza tego auta dodają mu jeszcze więcej dynamiki.
W latach 50-tych stylizacja Coupé SLR 300 była nowatorska w skali całego świata. Ten samochód nie tylko zrobił furorę jako klasyk w dziedzinie stylizacji samochodowej, był także idealnym połączeniem formy i funkcjonalności.

Prototyp, nazwany na cześć swego konstruktora, inżyniera Rudolfa Uhlenhauta, bazował na konstrukcji odnoszącego wielkie sukcesy auta wyścigowego SLR 300, zwanego „srebrną strzałą”. W nim swe wielkie triumfy święcili tacy kierowcy, jak sir Stirling Moss, Manuel Fangio i Karl Kling. W takich wyścigach, jak Mille Miglia, Tourist Trophy w Irlandii Północnej oraz Eifelrennen na torze Nürburgring legendarne auto zostawiało niemal wszystkich za sobą. Inżynier Uhlenhaut, nawiązując do sukcesów „srebrnej strzały”, skonstruował przeznaczony na zwykłe drogi samochód sportowy z silnikiem o mocy napędu auta wyścigowego i podobnymi osiągami. Pomimo, że nigdy nie rozpoczęto seryjnej produkcji tego prototypu, jego niewielka masa, mocny silnik i elegancka sylwetka z charakterystycznymi drzwiami skrzydłowymi stworzyły legendę „Coupé Uhlenhauta”.

Mercedes SLR McLaren Coupé jest uosobieniem tej samej pasji, co jego poprzednik. Długa, płaska i szeroka pokrywa silnika, wyraziste wyloty powietrza po bokach i krótki tył, podobnie jak wszystkie inne elementy, nawiązują do sylwetki „Coupé Uhlenhauta”. Również wnętrze tego samochodu przypomina o jego poprzedniku: lekka konstrukcja jest w przypadku SLR gwarancją maksymalnych osiągów. W nowym modelu SLR metale lekkie zostały jednakże zastąpione włóknami węglowymi.
Model SLR Coupé jest wyjątkowy. A przecież wiele jego elementów, jak boczne „skrzela” pełniące funkcję wylotów powietrza, wydłużona pokrywa silnika i drzwi, przypomina model z lat 50-tych: SL 300 ze skrzydłowymi drzwiami.

Właśnie to urzekające połączenie klasycznych elementów i przyszłościowej technologii czyni Mercedesa SLR Coupé nadzwyczajnym. Jego uformowany na kształt strzały przód jest bardzo wydłużony i został wyposażony w system połączonych wlotów powietrza. Opływową, zwróconą w tył konstrukcję „skrzeli”, podkreślającą dynamikę Mercedesa SLR Coupé, również zainspirował legendarny SL 300. Muskularny tył jest w porównaniu do SL 300 wyraźnie wyższy. Stroma krawędź nadwozia ze zintegrowanym hamulcem aerodynamicznym AIRBRAKE i 6-kanałowy dyfuzor przy spodzie pojazdu służą podniesieniu właściwości aerodynamicznych i skutecznie poprawiają właściwości jezdne samochodu.

Takie połączenie klasycznych i ultranowoczesnych elementów wyróżnia Mercedesa SLR Coupé, jako wyczynowy samochód sportowy, silnie nawiązujący do tradycji marki Mercedes-Benz
SLR Coupé łączy dwa atrybuty: nadzwyczaj sportowe przeżycia podczas jazdy i komfort Grand Tourismo. Wysokogatunkowa skóra we wnętrzu daje przyjemność wielu zmysłom. Sportowe fotele kubełkowe z włókien węglowych, dzięki swym ergonomicznym proporcjom, przylegają do ciała i optymalnie obejmują pasażerów.

W ramach wyposażenia standardowego oferujemy między innymi dwustrefową klimatyzację automatyczną, system telefoniczny i rozrywkowy z radiem, odtwarzaczem płyt CD i zmieniarką na 6 płyt CD oraz system dźwiękowy Bose® specjalnie dostosowany do akustyki wnętrza SLR Coupé.

Silnik 8-cylindrowy
Nasi inżynierowie podjęli się ambitnego zadania: skonstruowania dla Mercedesa SLR Coupé napędu, który potwierdzi jego wszechstronny talent zarówno w codziennym ruchu miejskim, jak i w warunkach ekstremalnych.

Już sam dźwięk mówi niemal wszystko o 5,5-litrowym silniku V8 AMG z kompresorem. Jego impulsywna energia przypomina model SL 500 z lat 50-tych. Moc 460 kW (626 KM) umożliwia w razie potrzeby przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu jedynie 3,8 sekundy. Spektrum momentu obrotowego jest imponujące: maksymalny moment obrotowy 780 Nm dostępny jest w szerokim zakresie prędkości obrotowych, od 3250 do 5000 obr/min.

(SLR Coupé: zużycie paliwa, średnio: 14,5 l/100 km; Emisja CO2, średnio: 348 g/km)*

*Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu.
Niezależnie, dokąd droga prowadzi Mercedesa SLR Coupé, nigdy nie rozstaje się on z nadzwyczaj inteligentnym systemem bezpieczeństwa. Marka Mercedes-Benz jest przecież od zawsze pionierem w konstruowaniu i rozwoju systemów bezpieczeństwa samochodowego.

Cały korpus SLR Coupé jest strukturą podporządkowaną bezpieczeństwu biernemu. Bezpieczna kabina – konstrukcja skorupowa z włókien węglowych – jest rdzeniem nadwozia samochodu. Ten Grand Tourismo został zbudowany niemalże wyłącznie z tworzyw opartych na włóknach węglowych. Dzięki temu SLR Coupé jest pojazdem nadzwyczaj lekkim i jednocześnie niezwykle bezpiecznym. Ekstremalnie sztywny materiał pochodzi z przemysłu lotniczego i kosmicznego – stosuje się go również w Formule 1. Dzięki zastosowaniu włókien węglowych, nadwozie samochodu może ponadto zaabsorbować cztery do pięciu razy więcej energii niż stal lub aluminium.

Twardy rdzeń i miękkie kształty: aerodynamiczne linie optymalizują przyczepność do podłoża, a niezliczone elementy – od układu kierowniczego po sportowe zawieszenie – współtworzą sportowe i jednocześnie bardzo bezpieczne właściwości jezdne.

Mercedes SLR Coupé wyposażony jest łącznie w sześć poduszek powietrznych, wśród nich standardowe poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy i pasażera, a także w system ABS oraz elektroniczny system stabilizujący jazdę ESP®. Auto oferuje jednak jeszcze więcej: jego ceramiczne tarcze hamulcowe są nie tylko dużo lżejsze, ale także wytrzymują temperaturę tarcia do 1200 stopni Celsjusza.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group